lørdag 9. mai 2020

Prosjekt trebenk

Vi klarer ikke finne ut hva møbel vi burde ha her på baksiden som kan gjøre plassen til et sted som er godt å sitte ved igjen. Men langsomt har tanken på enda en trebenk med en god forlengelse som er god å sitte på modnet frem. Her er den nå og den er tatt i bruk, fungerte fint å spise lunsjbrødskiven ved.

Hadde først planer om en ryggstøtte på den lange delen men må tygge litt mer på den. Vil ikke den skal se for voldsom ut heller. Så må jeg bestemme meg for om den skal oljes eller males..

Liljen fra kassen som var her har delvis flyttet til ‘woodland’ jeg lagde tidligere i uken, Irisen ble gravet opp, delt og plantet om i fire potter. Finner nok ut av jeg gjør med dem og.

Fant bilde av den Irisplanten fra 2019, kan ikke huske at den blomstret noe særlig tidligere så nesten dumt å måtte ta opp den i år. Hvis jeg ikke husker helt feil kjøpte jeg denne en gang på Skoger og da skulle de være noen Iris som likte fukt..? Kan ikke dette være en svärdslilja, Iris pseudacorus? Hm, så fuktig var det ikke her under epletre..

Ingen kommentarer: