onsdag 6. mai 2020

Årets første prosjekt



Ved syrinhekken som ble kraftig tynnet ut i fjor har jeg fått opp en ny espalier, denne gang laget av armeringsnett. Selvfølgelig ble det også med en fuglekasse og et insektshotell. 
Først i gang ved gjerdet så flyttet jeg den ene avleggeren av rosen 'Lykkefund' som sto på skyggesiden av Pergolaen. Denne var blitt så pass stor at flytten ga den litt hard medgang når jeg fikk det hele på plass i april. Men, det ser ut som om det fortsatt kommer noen blader på den. Sammen med Kaprifolen 'Belgica Select' ved den venstre syrinen og Clematis 'Fascination' som står på høyre siden (begge ble plantet i fjor) kan jeg håpe at de tre dekker opp nettet.


Og skjevt er det som alltid ;)

1 kommentar:

livihagen.blogspot.com sa...

Så koselig. Jeg bruker også endel armeringsnett for tiden. Jeg har faktisk også en Lykkefund som ble flytta i fjor, og den ser ut til å komme heilt fint tilbake. Lykke til. Hilsen fra Liv