fredag 19. mai 2017

Så ble enda en ting gjort..

Denne stapel av stein som gjemmer brønnen men alle sine ulike takløk og andre planter har jeg nå tatt ned noen decimeter i høyde. Pussig nok ser den da større ut! Den var for bratt i kantene etter alle påbygg og hølt ikke lenger så godt på jord og stein. Nå håper jeg den holder seg på plass noe år til. Og jeg kan klappe meg på skulderen og stryke atter en oppgave på to-do lista.

 

Fikk også laget enda en liten plankkant ved siden av denne kassen. Nå vil jeg tro at også denne lille hageflekk blir litt varmere, det er jo egentlig sørsida av kassen. Derfor ble det også noen Borlottobønner som fant veien ned. (Klarte ikke få meg til å ta vekk akleieplantene på hver side..)

Og slik ser den hvite kubjelle blomsten ut i solskinn.

Ingen kommentarer: