lørdag 6. mai 2017

Formklippt tuija

Slik ser den ut nå i vår etter jeg stusset den for noen uke siden. Formen kom litt bedre frem på bilde mot den hvite veggen..

Fra den andre siden er det litt vanskeligere å se formen kanskje. Den har kanskje blitt litt tettere på de siste fem årene med så veldig stor forskjell er det ikke. Formklipp tar veldig! lang tid å få til fra en ‘billig’ tuija men det går med litt tålmodighet. Med det i bakhode så er nok ikke prisen for de store utvokste plantene så dyre på hagesenteret..

2012 så det slik ut..

4 kommentarer:

Marit sa...

Så fine de ble! Dette kan du :)

HWIT BLOGG sa...

Så snyggt! Var på Cypern för ett tag sen och såg liknande formklippta olivträd...
Ha en skön helg nu!
Kram Titti

Nora sa...

Så flott parti du har alget med formklipte planter! Lekkert!

Turid sa...

Så fine formklipte tujaer du har. Jeg har likom aldri kommer i gang med det. I yngre dager var jeg helt proppfull av ideer, men nå er jeg fornøyd bare jeg rekker over det aller viktigste.
Ha fine hagedager, Mia :)