fredag 26. mai 2017

Fixed og ferdig

Idéer skal omsettes i blant. Varme sommerdager ute og mye sosiale aktiviteter men mellom alt klarte jeg gjøre noe med dette hjørnet.

Ene kvelden rakk jeg vel kun å lage dette beinparet. Siden kom det andre aktiviteter mellom. Så ble det ledig torsdag og jeg var snar ut. Noen timer hadde jeg vel før besøket kom. Begynner man om morgenen så rekker man mye til over lunsj! Før gjestene kom var brudespirea hekken fjernet og alt på plass og jeg satt i skyggen og nøt av resultatet..

I dag ligger nye heller på plass også, og min benk rundt trestammen oljet. Snakke om at jeg ble fornøyd. Det ble så mye åpnere her bak. Mer luft og mindre trangt utrolig nok.

Det morsomme er at det ble en gjenbruk benk. Jeg trodde jeg hadde så mye plank at det skulle holde. Det var bare til den ytterste ringen. Innenfor er gammel værbitt plank fra en kabeltrommel så ny plank og til sist gamle planker fra en seng. Men jeg synes det ble riktig bra. Jeg må nok olje noen flere ganger for oljen trakk inn i løpet av en time (har kanskje noe med det varme været å gjøre også..) Nå syns vår syrinhortensia bedre også. Selvfølgelig resulterte det med et gartneribesøk før kvelden var omme, men det får jeg ta en annen dag..

2 kommentarer:

Marit sa...

Du er så dyktig til å snekre! Det ble jo kjempefint, og luftigere ja. Du er så effektiv! :)
God helg, Mia!

fruens flora sa...



Hei. Flink med hammeren er du.Det ble kjempebra. Og det viktigste er at du ble fornøyd. Ønsker deg en fin dag.
Hilsen Hanne-Lise.