fredag 7. september 2012

Skal jeg ha en sjanse å huske, må jeg notere meg at…

Ved det ‘nye’ hjørnet som ble øverst ved staudetrappa, plantet den andre lille frøplanten av Oransjebakkestjerne og den flotte avleggeren jeg fikk fra Marit.

Ikke er den særlig stor så den ga ingen blomster iår, men her får den kanskje litt bedre plass, hvis den nå finner ut at den skal ta til å vokse neste sommer og blomstre like stilig som sin søster gjorde i år.

Jeg skulle bli så glad hvis jeg i begynnelsen av juli kunne få nyte slike varme soler to steder i staudetrappa, tenk så lekkert det ville vært, i hvert fall før regnet kommer og tvinger de flotte blomstrene ner på kne..

Og kanskje ser den ikke så kraftig ut i år men neste år, da… da kommer den bli en kraftig liten tue, helt klart!

Men ærlig talt, slike tilbakeblikk er det vel litt vel tidlig for enda nå. Her skal jeg vel sikkert klare stikke ner noen små vårløk og, eller?

5 kommentarer:

MarJE sa...

Ja, det er nok lurt med notater.....må nok ha meg ei runde på det sjølv også.

Mia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hej!
Hoppas den lilla klarar vår bistra vinter!
Ja, denna sommar blev inte vad vi hoppades på, men vi får ta det med ro och se framemot en sommar.
Kram /Bea

Anonym sa...

Marit;
Jeg håper at den avleggeren overlever, og hvis ikke er det mere der den kom i fra :-)
Ha en fin helg, Mia!

Anonym sa...

Tua;
Plass til masse der kan jeg se ;)) Løken kan jo legges i flere etasjer....
Ha ei flott helg, Mia.