tirsdag 4. september 2012

Og enda en blå, liten Clematis

Jeg går forbi flere ganger hver dag antar jeg men jammen om jeg lagt merke til blomsterknoppen. Ikke at den vokset seg så mye lenger enn jeg klart feste den til stammen på Morelltre heller. Men så pløtslig var den der, blomsten. Nå har jeg fått festet opp den og slik at den ikke skal kunne brekke av regn eller annet.

Clematis ‘Blekitny Aniol’, som jeg flyttet hit i fjor etter at den ikke velat vokse bakerst i Lunden, ser ut som om den liker sin nye plassering. Tørr jeg håpe på en litt kraftigere vekst til neste år? Uansett, godt den overlevde flytten så godt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Merja;
Bra att den gillade sin nya plats. Nästa år blir det fler blommor:)
Ha det gott!

Anonym sa...

Marit;
Nydelig farge på den ja. Jeg er så imponert over hvor mange klematis du har :-)

Anonym sa...

Hagealven Lunalu;
Så nydelig blåfarge!!!

Anonym sa...

Marit's;
Den ser ut til å trives i sitt nye tre ,nydelig er den.

Marit.

Anonym sa...

Tua;
Vakker liten sak dette.
Ha en finfin kveld, hilsen Tua

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom

Mye fint gress du har!!! Ser ut som de har fått fin plass i Lunden. Jeg har noen potter med gress som jeg ikke klarer å plassere, så nå blir det snart panikk planting, igjen...