tirsdag 10. august 2010

Lilium pardalinum

 takk Solfrid !!

Føler meg så glad og heldig idag. Når jeg kom hjem lå det en pakke i postkassa..

I pakken var det en lilje, takk Solfrid, for den flotte gaven, superdupert, den er plantet, så nå ser jeg frem mot neste år, alle rede ..

Ettersom jeg har slike problem med å huske lenger enn nesen strekker borde jeg nokk lage meg en skilt med ‘ Hold unna !! – Plassen er opptatt’. Da har jeg litt å drive med i vinter også, borde massprodusere slike skliter tror jeg.  Men bak irisen, mellom tre liljer ( noe som har kommet opp i år..) og duehode, her kommer det en kjempekonvall til våren også… Nå er det bare to måneder igjen iår jeg skal klare huske på det. Wow, ser frem mot den flotte blomstringen som Lilium pardalinum skal by meg på !!

1 kommentar:

solfrid sa...

Good! Litt brun i kantene, men det kommer seg. Flotte løker pardalinumen har. Formerer seg mye i løpet av en sesong. Lykke til!