lørdag 27. august 2011

Nytt klatrestativ..

Fra IKEA faktisk. Ikke det mest stabile som finnes ville jeg tro og det kommer sikkert ikke se like fint ut etter en vinter heller, men jeg hadde håpet på at det kanskje klarer holde en Clematis oppe..

Uansett, beddet ser litt rasert ut nå som jeg har gravd opp og flyttet på liljene her som jeg hadde satt forran rosen. Netty’s Pride og Nerone fikk flytte litt slik at begge sorter kom på begge sider av rosen, og ingen står forran..

De høye, gule liljene flyttet til den store kassen på baksiden. Jeg trenger noe høyt i dette beddet om seinsommeren og fargen passer godt sammen. Har flyttet om litt annet og, blant annet har jeg satt et par skildpaddeblomster her som ble til overs når jeg satte ut gresset..

Jeg kunne godt tenke meg å flytte minst en av disse liljene også til baksiden, de er så høye at de ellers er litt svårplasserte. Men det blir seinere, når de er ferdigblomstret. Listen er lang over ting så skal gjøres i hagen før høsten tar til på ordentlig, men været..

.. været er så trist at det ikke blitt noe haging på meg på flere dager, frister lite nå som vi går mot sluttet og det regner. (Men i kveld hold det jo opp slik at kameran kunne luftes en tur..) Gresset er det som jeg flyttet tidligere i uken fra terrassen, nå håper jeg på litt go’vær snart.

1 kommentar:

Mari Anne sa...

De gule liljene passet veldig godt til den blå klematisen, i alle fall på bildet.