torsdag 6. oktober 2011

Hva gjør du ikveld?

Jeg vet hva jeg gjør. Fant en hyggelig invitasjon i mailkassen. Konnerud hagelag inviterer til medlemskveld på Bernåsvillaen kl 19.00

Tenk, et foredrag rundt kanadiske roser, da kan jeg komme meg vekk fra høsten en stund og istedet drømme meg bort mot neste sesong, och i mine tanker plantere de mest underbare, hardføre roser.

Nokk er det godt at slike foreninger finnes for oss litt frusne hagesjeler. ( Og en trenger ikke være medlem en gang for å møte opp…)

4 kommentarer:

Tove sa...

Det foredraget skulle jeg også ha vært på. Kos deg :-)

krepsemor sa...

Åhh, så koselig det hadde vært å få drømme seg bort litt, når vi vet hva som møter oss snart....av snø og kulde! Liker IKKE!
Kos deg i kveld, Mia!

Lisa sa...

Vad kul! En sådan kväll behöver man så här i höstrusket. Rosor kan man dessutom plantera fram till frosten kommer = )
Nu ska jag roa mig med att åka till sjukhuset. Det är något konstigt med ett öra och jag fick en akuttid. Hjälp! Jag tycker inte om sjukhus! Skulle behöva lite rosor själv just nu...
Kram, Lisa

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

der skulle jeg gjerne ha vært.Litt langt til Konnerud fra Kråkerøy.
Jeg er heller ikke medlem av noe hagelag, egentlig burde jeg være det!
Får klargjøre og stelle med rosene før vinteren så godt jeg kan. Nå står drivhuset for tur. Havegummistøvlene står klare...
Gi oss noen tips på bloggen da. Det viktigste er vel å hyppe???? Pluss fjerne alt som kan ta næringa fra dem???
Ha en fin kveld ;:OD)