lørdag 10. desember 2011

I behov av litt farge..

Ja, litt farge og frodighet, hvilket som regel betyr en dykkert inn i gamle bildemapper, tilbake til sommeren. Hva var det jeg ikke likte med dette i sommer? Syntes jeg at de så for rotete ut? Hva fikk meg til å grave vekk flerparten av plantene og sette nytt? Nå synes jeg denne blandning er blant det vakreste jeg sett…

En villniss kan så være, ikke noen plan, alt hulter om bulter, men det er jo slik jeg liker det, i hvert fall nå om vinteren når man så fortvivlet lengter etter farge. Hvitt har nok aldri vært en favorit hos meg…

1 juli, det virker så lenge siden… det virker så lenge til vi kommer dit… men jammen går et år fort når man kommet halvveis i livet, når jeg ser ut synes jeg ikke det er det minste rart med snø, var det ikke nettopp vinter?

8 kommentarer:

Bea sa...

Hej!
Vackert med färg i rabatterna.
Ibland får man ngt slags ryck och allt skall ändras trots att det redan är säkert så bra.
Dina bilder ger längtan till sommaren :)Ljuvligt!
Kram /bea

Frøya-Heidi sa...

Åååå, så herlige sommerbilder! Gjorde godt å se dette nå, så man husker hva man har å glede seg til :-)

En fortsatt fin førjulstid!

Unknown sa...

Åh, så härligt somrigt här hos dig! Det behövs sannerligen i det regnrusk som råder just nu:)
Ha en skön tredje advent,
Charlotta

November- symra sa...

Deilig påminnelse om sommerens fargesirkus! Livgivende og friskt pust i desembermørket!

November- symra sa...

Deilig påminnelse om sommerens fargesirkus! Livgivende og friskt pust i desembermørket!

Hilde sa...

Fine fargerike bed, og herlige sommerminner.
Godt å se litt farger, og å minne oss på hva vi etterhvert igjen kan glede oss til :)

Cika sa...

Å, vilka härliga rabatter!
Trevlig 3:dje advent!
/Cika

Linda sa...

å sukk herlige bilder:) Gleeeder meg til sommeren:)