tirsdag 1. november 2011

Hva er det jeg spart på??

Hva er det egentlig jeg spart på gjennom noen år? Jeg tenker på disse runda strå som er forran ringblomsten. En gang i tiden flyttet jeg dem vekk fra en av planterammene, der hvor jeg trodde jeg kanskje hadde sådd noe spennendes som jeg ikke husket. Slik som min kinesiske hvitløk, den var jo også litt slik i begynnelsen..

Og nok fører den nederste delen av planten tankene mot noe slik som gressløk, men stråene på denne er harde. Jeg har til og med fristet meg selv til å smake på et strå for å se om det smaket løk, men nei, den smaker i det nærmeste ingenting.. Så min ‘frøsådd’ må da være et gress eller et ugress eller…. ja, er det noen som har noen forslag? Jeg tenker i hvert fall la den stå over vinteren og kanskje mer, hm, bare jeg visst hva det er?

3 kommentarer:

Mari Anne sa...

Gress er ikke min sterkeste side. Ikke navnelapper heller for den saks skyld.

Marit sa...

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Det blir jo spennende om du finner ut hva det er, og om det overlever vinteren :)

Bea sa...

Hej!
Gräs är vackert, men jag kan inte heller hjälp dig.
Vilken underbar ros i ditt förra inlägg! Blev helt betagen av färgen och den akvarelliknande tonen i rosen - ljuvlig!
Kram /Bea