lørdag 26. juni 2021

Videre fremdrift på baksiden

Enda et stykke på vei. Her har jeg nå plantet en ny ‘Lykkefynd’ rose og en Clematis vit. ‘Rosalyn’ til venstre om den som kan få fylle ut hulrommene . Fikk også satt vaiere på tvers bank planken der.

Til venstre er det loddrette vaiere og en enkel plank i midten. Her vil jeg også ha Clematis og en slyngrose tror jeg. Foreløpig er det tomt. Men tomt er det ikke foran hvor alle ‘restblomster’ fra frøsådd har blitt plantet i potter da jeg ikke fant noen mer fornuftig plass. Benken under tre er også oljet, klapp på skulderen Mia.

              

Og i boden, inne mellom alle Amaryllis løkene fra i jul som jeg virkelig ikke pleiet eller husket på, fant jeg blant alle muggete løker en som var i blomst. Bleik i utgangspunkt men fargen kom tilbake etter hvert.

Ingen kommentarer: