tirsdag 15. februar 2011

Status i boden..


Ute i boden er det et par som overlevd så langt i hvert fall. To pelargoner som jeg sparte, den ene har faktisk blomster. Hadde vel egentlig bestemt meg for å ikke overvintre potter men jeg klarte det ikke helt… Fuccian jeg vannt på et lotteri blomstrer den og, på bar kvist så å si for bladen er fortsatt vissne…

Har satt noen stiklinger av dem, kanskje jeg finner plass til noen fler potter like vel..

Den ene av fire hvite margeritter skjyter også grønnt nå, men stiklinger er ikke å tenke på… enda…

8 kommentarer:

Torill sa...

Eg trudde eg hadde satt inn eit par potter med pelargonier. Dei har eg ikkje funne, men akkurat no kom eg på kor eg kan ha satt dei....kanskje det er håp... Tviler sterkt !! Du er så flittig du Mia. Beundrer deg !!

LindaLunda sa...

Vilken söt fuchsia!
Linda

Nanne sa...

Håper det er like mye liv i mine, er litt i tvil, men det hadde vært hyggelig....

krepsemor sa...

Alltid plass til en potte til, Mia =) Flott blomst på pellisen din! Og så søt Fuchsiaen din er! Jeg har satt stiklinger av både Fuchsia og Pelargonia, men de ser litt stusselig ut foreløpig.....

Stephanie sa...

The efforts you put in to grow plants is unimaginable. For me, I can grow plants throughout the year here and outside. These blooms are so sweet. I hope they warm up your heart as well ;-)

Christin sa...

Det er enklere enn jeg trodde å slutte og røyke, man må bare fokusere på noe annet.
Så morro å se plantene våkne til liv igjen. Er veldig spent på rosene mine som står i garasjen + jorbærplantene.

Ha en fortsatt flott dag :)
Klem

Livet i Fattighuset sa...

For en flott overraskelse! Morsomt med slike tegn til liv. Her har til og med potteblomstene fryst til is inne i vinduskarmen!!

Marie

Maria Berg sa...

Tänk att det finns lite liv i Margariten - så himmla HÄRLIGT!
/MB