tirsdag 31. juli 2018

Terrassen, tomat og chili

Hva jeg ikke har vannet, hele tiden har jeg måtte fylle på disse kruker. Nå virker det i hvert fall som vi har to-tre dagers fuktighet ute men disse står under tak. Mer vann altså, men nå er den knøttelille planta endelig litt større og de første tomatkart kommer. Holde nå disse bli røde da?

DSC_0002

Ellers er det all Chili, fått litt ‘dilla’ på disse i våres så det har blitt noen til.. De har tørstet og med mindre potter så har det vært mye vann, de har blitt druknet, takk og pris har jeg skål under pottene som kan fylles opp.

Er vel ikke bare Chili, jeg har også en paprika jeg fikk som frøsått plante av nabo. Kul at jeg har noen grønne frukter her og. Så får heg vente å se om august blir så pass varm at de rekker bli røde, ute.

Ingen kommentarer: