lørdag 5. juli 2014

Nyter, har ikke tid til annet..

DSC_0254

Pottene har jeg jo ikke vært innom på hele sommeren. But for the record… Jansen’s sitronplante er nå like høy som meg har jeg inntrykket av. Men nå er jeg ikke sååå høy heller da.

Her under tak har jeg på rekke og rad Oliven, Chili, Laurbærblad.. Så den som jeg ikke husker navnet på, som lukker sine småflikete blad når jeg tar på den, og det siste lille citrustre, som jeg har overvintret. I en liten potte står jordmandelen, den blir ikke satt i bakken i år. Urtene skal egentlig ut på terrassen..

På terrassen står disse pottene. Jeg kom litt seint igang med knoller og løk da jeg helt hadde glemt dem. Må nå har de kommit opp, alle som en ser det ut til..

Løkene som jeg tidligere har hatt i en og en potte fikk mindre plass i år. For å begrense antallet potter kom det fler i hver..

Jeg har fortsatt tro på at jeg skal  rekke få blomster til tross den seine planteringen. Eucomis og Calla har i hvert fall kommet godt, værre med Canna, den har nok ikke vist seg enda..

Ingen kommentarer: