fredag 25. juli 2014

En siste innsats fra listen..

Nå er det gjort, den siste kanten runt kjøkkenhagen er på plass, cementen er rørt og tørr og nå er kassen malt att på til. Nå så er jeg ferdig med alle må! Nå skal jeg bedrive alt småfikkel jeg har hatt planer om i flere uker. Og der er det masser jeg har pønsket ut og. (Skal ikke nevne alle prosjekt jeg har tenkt ut etter hvert, prosjekt til neste sommer…)

Kanten er den mot husveggen og innholder gule bringebær. Men i overgngen oppover ble det en liten plass igjen etter planken, den var akkurat stor nok til bjørnebærplanten fra bak garasjeveggen. Stor nok, kanskje ikke men jeg dro rotklumpen litt i sær så fikk jeg presset den ned. Ikke rart den ikke hadde vokset, røttene var fortsatt formete som de var i den firkantete plastikkpotten den ble kjøpt i. Det har vel helt enkelt vært før tørrt der den stått. Jeg trodde faktisk den var fra forrige sommer men ser den faktisk har stått der to år, nå får jeg vel bare håpes den tar seg..

DSC_0022

1 kommentar:

Lykkelig i hagen sa...

Så morsomt å se hvordan du utnytter hvert lille rom i hagen din! Selv har jeg god nok plass, 1.1 mål, og har god plass til det meste.
Ha en fin sommerkveld!
Hilsen Anne-Kristin