mandag 6. september 2021

Rivet spalier på baksiden

Spalier til venstre var i og for seg alle rede i stort sett revet men jeg har ikke tatt opp jordspyd og det henger fortsatt igjen et ‘T’ som jeg ikke klarte fjerne. Men det ser mer luftig ut og plantene trives hva jeg kan se.

Spalieret til høyre er nå også fjernet men med sag og stahet ble hele spalieret vekk. Deilig! men det ser ikke helt pent ut støttet opp med grønne plantepinner.

Særlig varsom forsøker jeg være med Multi Blue som ikke har hatt for vane å vokse så godt som i år. Så til sammen er det hele fem clematis i blomst nå.

På venstre side har jeg forsøkt legge ned den hvite clematisen for å se om den slå rot. Jeg vet jeg forøkt tidligere, da bare lagt over en stein og siden glemt det hele. Den her gangen satte jeg ned noen bøyler av ståltråd i tillegg.

(Jordspyddet skal vekk! etter hvert.)

Ingen kommentarer: