onsdag 21. juni 2017

Forrige helgs innkjøp

Innkjøpslista var ikke lang og den ble begrenset, til seks Heuchera planter. Men plantet gjør dom en stor forskjell til den lange siden hvor jeg fjernet brudespireaen.

 

Med disse seks fargeklikker ser det ikke lenger så tomt og halvt vissent grønt ut, og nå begynner det bli fullt. Her skal jo også være plass for noen løk til høsten. Og særlig må jeg huske på Allium løk, vil ha disse lilla baller, mange, her også.

Hjørnet under plommetre er også ferdigplantet (blir det noen sinne ferdig??)

Ved siden av rosen som faktisk blomstret etter flytten, tror kanskje det gikk bra.. så har jeg også satt den andre, siste pilen jeg lagde av stikling. Nå er det en på hver side.

Ved andre siden av rosen satte jeg et espalier med erteblomster og en del små vallmoplanter, (så mange jeg orket prikle..), fra kjøkkenhagen.

Med en delt rød solhatt fra rosenhagen på hver side av pionen så var det ikke mye mer plass igjen..

At jeg en annen kveld også saget vekk den nederste greinen på plommetre gjorde det hele mer luftig, den burde jeg fjernet helt for lenge siden..

1 kommentar:

Stephanie sa...

You have a lawn! The patch of lawn made your garden more pleasant. Everything is so green and pretty now. Enjoy ^-^