lørdag 4. juli 2020

Lilje, ‘mystisk’ oppdagelse på forsiden

Plutselig viste seg noe oransje på forsiden som jeg ikke kan huske å ha sett tidligere.. men det har jeg sikkert. Antar at jeg satt den her selv. Har jo så mange liljer og husker ikke lenger alle av dem. Denne var skikkelig lekker og passer godt med rustfargen bak. Men om den matcher rosafargen kan diskuteres. En glad oppdagelse dette!

Den her liljen står under Lobo epletre, de andre oransje er mer mot høyre, mot pilen, og har en helt annen form

Jeg vet at jeg satte ned mange liljer et år akkurat her ved Lobo treet men ingen av dem stemmer med den oransje fargen. Men jeg har jo også flere liljer her en disse på lista så det skjer stadige forandringer. (man kan jo angre på at man ikke fortsatte følge opp med de der plantelistene …)

Ta inn hele skjermen 04.07.2020 23.17.45

Ingen kommentarer: