torsdag 25. februar 2010

Månedens bilde - Februar

 

månedens bilde februar 

 

 

 

8 kommentarer:

Gudrun sa...

Oj då, så mycket snö, eller har du gömt grinden ;-)
Men det var i varje fall ingen vit kvadrat.
Tror nog att jag föredrar den gröna varianten.

Ha en riktigt bra kväll.
Kram

Bea sa...

Vilken fin bildserie! Men, jag föredrar vår och sommar bilderna, trots att vintern kan vara vacker.
Plommonträdet är underbart och man längtar till den ljuvliga grönskan.
Kram /Bea

Annika Christensen sa...

Helt otroligt.....
Så mycket snö och vilken tur annats hade du inte kunnat ta den bildern.
Maklöst roligt att se.
Jag gillar snön måste jag säga.
Här töar det nu så hu vad vått det kommer att bli.
Ha det gott
Annika

Thelma Louise sa...

her var det litt av hvert spennede hagestoff.:-) akk så mye snø hos oss også..-)

sweetbay sa...

You are really getting buried this winter! Your Plum Tree is so lovely in bloom -- I know it's trying waiting for it, but spring will come eventually!

Stephanie sa...

Snow still so heavy?! It is only by imagination that the snow will be gone... I mean instantly. Stay patience Mia. I am sure Spring will greet you in no time.

Birgitta i Arboga sa...

Det är rejält mycket snö hos dig också. Det gäller att ha riktmärken, annars förstår man knappt hur mycket det är.

Jag gillar ju snö, så jag gillar din vita vinterbild.

annemarlen sa...

Snö, snö, snö.... vi får hoppas på en ändring till nästa månad :-))