søndag 2. august 2020

Helgens insats


Når det ikke regnet men faktisk viset seg bli skikkelige sommerdager fredag og lørdag fikk jeg fortsatt litt med mine småprosjekter i kjøkkenhagen. Nå er det satt opp blå kant av plank og murt i tillegg. Ble selvfølgelig ikke helt ferdig og bortsett fra at jeg løftet opp urter, pipe- og luft løk før jeg fyllet opp med plantejord En desimeter så fikk lavendel stå kvar. Med litt hell slår den kanskje rot opp over stammene etter hvert.





Jeg hørte på gardeners World at basilikaen skulle plantes en og en stengel, delte litt på en av de jeg har og satte langs kanten. Noen priklet sommerblomster seinere var det fullt.

Spørs da, om jeg kommer meg videre hele veien i år.
I tillegg måtte blåbærsbusken ha støtte. Laget et og malte like så godt den og blå.

Ingen kommentarer: