søndag 28. august 2016

Peace

Så ble den plantet til slutt, peace rosen som jeg kjøpte i helgen. Plantet i all hast en kveld som det begynte regne (igjen..). Da jeg ikke lenger hadde lyst å sette den der hvor jeg tenkt i Rosen hagen så havnet den til slutt i staudetrappa, der hvor det ikke skulle være roser. Nå har det blitt en del like vel.. Riktig navn på rosen er vel egentlig Rosa 'Madame A. Meilland'

Den er nok litt vel pjusk der den står og skal få litt mer omsorg i dag. Fjernet en av de lilla ‘klintplanta’ i trappa og klemte ned den der. Ikke lett å komme til akkurat. Klarer den vinteren så kommer den ha større sjanse å konkurrere med sine naboer ( midten  til venstre i trappa).

2 kommentarer:

Merja sa...

Här har det också planterats nya rosor:)
Ha en bra vecka!

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Husker mamma hadde en peace rose i hagen den gang jeg bodde hjemme, men det er jo lenge siden. Jeg fikk endelig flyttet en rose som fikk for mye skygge der den stod. Det er så deilig med ting som er gjort. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg