mandag 8. mai 2023

3 dagers små innsatser i kjøkkenhagen

Dag 1: Jeg fikk lagt potet (med lite grodd) i en av kassene den ene dagen etter at jeg fått hjelp å få ut dekslene til alle. Det må til for at kattene ikke skal benytte hele kjøkkenhagen som et stort dass.

Dag 2:I de siste to somrer har jeg sådd mange av kassene ved bringebærene med vaid frø. Begrenser meg til disse tre i år, kål nett er mer mot katt en flue..

Dag 3: Så, frem og tilbake er like langt. Atter en gang klarte jeg ikke la være å flytte rabarbra. Nå må jeg vel ha funnet et sted hvor den kan stå! Fylle opp med en sakk kugjødsel og forsøke grave opp roten var tøft når man er syk.

Nå var jeg i det minste smart nok til å kun ta en av de to som ble flyttet hit forrige sommer. Må jo få noen pai i år og.

 

Ingen kommentarer: