fredag 31. januar 2014

Månadsbilde januar

Nytt år, ny måned og nytt motiv. Jeg tenkte jeg skulle ta bilder over Lunden dette året og ikke bestandig samme bilde fra staudetrappa med den blå porten (som ikke synes idag like vel under all snø …) Skrev jeg undrendes hvor all snø bit veien ved nyttår så har vi i hvert fall fått den nå. Lurer på om vi ikke langsomt er oppe i en meter…

Den første delen av januar var det bare regn som kom fra oven men for to uker siden så begynte det å snø, og det snøer fortsatt, det gir seg liksom ikke. Nå ser jeg jo at jeg gjetter riktig og, på yr har de skrevet 102 cm!! og det var i går. Det har kommet mer nå og det ser ut som om det bare skal fortsette og..

6 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hushh..du har snø du og....som du sier..det gir seg ikke.
Håper på en tilsvarende fin sommer etter denne vinteren:)
God helg:)

Lisa sa...

Kära rara så mycket snö ni fått! Tänk vad det kan skilja på bara några veckor. Vi har också fått riktig vinter nu, fast bara 15 cm ungefär. Alldeles lagom :)

Kram, Lisa

Marit sa...

Skal si du har fått mye snø! Her er det også mye snø, men ikke så mye som hos deg. I neste uke er det meldt om mildvær og regn. Huff, jeg synes det kunne holdt seg som det er nå.

Merja sa...

Oj vad snö!! Men då har ni chans att få bra skidspår;) Om man nu gillar det. Vi har rätt mycket här också, fast långt ifrån er.
Månadsbilden glömde jag bort...och nu är det mörkt ute. Kanske skulle jag smyga ut i morgon och fuska till det lite.
Vi får se.
Trevlig helg!

ulla laiho sa...

Det var det värsta. Det där är mer än nog. Det snöar här i Ösmo just nu men hittills har det denna säsong bara blivit ett par till tre decimeter.

Nora sa...

Hutte meg tu - så mye snö! Her har vi ca 10 cm, det er mer passe synes jeg:-)
Klem!