mandag 14. august 2017

Barlind

Det var dette med Barlind hekk i stedet for syrinen bak lunden. Nå ville det seg ikke bedre enn at jeg kjøpte fire høye planter, ca 60-80 cm, til for å ha langs gjerdet i rosenhagen. Men ikke er det mulig å komme til bak alle roser og annet som er der, og ikke har jeg lyst å rasere blomstringen heller så jeg tok å byttet ut med de fire små som jeg hadde her bak lunden fra før.

Får jeg si det selv så var det riktig smart tenkt. Nå har jeg syv planter høye som gjerdet, kanskje det blir en hekk etter hvert? Den skal jo ikke bli så himla høy da. Spør bare om 40 cm avstand er tett nok..

Før jeg ga meg for kvelden så hadde jeg satt en av de små tilbake, i hjørnet mot staudetrappa. Som synes er den så vidt begynt komme halvveis opp.. Men det gjør ikke så mye, akkurat her kan det få ta sin tid. Og de andre tre skal jeg nok få plantet etter hvert.

Ingen kommentarer: