mandag 5. juni 2017

Kjøkkenhagen w 22

Det er kanskje ikke like varmt nå men det har faktiskt ikke kommet så mye regn heller. Jeg har vannet, med spreder men om det er nok? I dag kom jeg på at jeg atter en gang glemt å kalke, har gjort det nå. De siste Pak choy frøene spirte og så gul, hvit grønne ut, næringsmangel?

Det meste går etter plan men ikke gulerøtter. Det ser ikke ut å skje noen verdens ting!

Det samme for de hvite bønnene, hvor er de blitt av? Det samme gjelder margertene, ikke mye liv i fjorårets, jeg har kjøpt ny og satt, så det så.! I den nærmeste er Borlotto bønner, her har det kommet fem så langt, det får holde, satt ikke noe nytt her. I den borterste skulle det vært hvite flagell bønner, der har jeg nå purpurbønner i tillegg. Får se hva som kommer først.

Ingen kommentarer: