torsdag 1. juni 2017

Hagenotat

For noe år siden fant jeg disse frosk på Jula, tror jeg det var.. Nå får dom klatre i mitt lille spalier som jeg laget forrige år av bambus stenger fra egen bambus.

Når jeg laget den var jeg ikke sikker på hvor den skulle men nå har den funnet sin plass her under Lobo epletre. Perfekt støtte til clematis planten så slipper den bindes opp til epletre stammen.

Her har det nå blitt luftigere etter at jeg klippet opp trådcypressen enda mer så Lobo skulle få plass. Samtidig tok jeg og halverte den blå Lawson cypressen ved siden av.

Nå føles det bedre. Her har jeg satt en god del liljer i fjor som også vil komme opp, lurer i bland hva jeg tenker med.. Akkurat her ved cypressene var det jo ikke direkte tomt fra tidligere av..

3 kommentarer:

Marit sa...

Flotte formklipte trær hos deg! Oppstamming og klipping må jeg løre meg :)

fruens flora sa...


Hei. Morsomt innslag med froskene. Å klippe busker som du har gjort, er både nyttig og flott. Ønsker deg en fin dag.
Hilsen Hanne-Lise.

Annes hageverden sa...

Så fint stativ med frosker :-). Jeg har en pil i hagen, men har ennå ikke gjort noe med den. Så fint det ble med opp-stammede bartrær, luftig og fint. Ha en fin helg!