mandag 12. september 2016

Neste år hvitløk–huskeliste

For neste års bristende hukommelse – jeg har satt ned neste års hvitløk her i trekanten. Til høyre litt større hele løker og til venstre båter av to løker. ( kanskje det var dumt med tanke på at planen egentlig var å bygge om alle trekanter til en større kasse men det blir nok ikke i høst heller…)

Her har jeg satt ned småløk fra hvitløkens blomster. Ettersom det her egentlig kun er en smal skår i sementen under satte jeg kun en rekke med småløk, til gjengjeld var det mange flere enn tenkt.

1 kommentar:

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Godt å lage seg en påminnelse, jeg må i det hele tatt huske å sette hvitløk, lurte faktisk på om jeg skulle kjøpe setteløk i år, eller pleier jeg bare å plante det som spirer. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg