lørdag 30. juli 2016

Litt fler tegel på plass

Et eller annet lystbetont hagearbeid må til i ferien også. Ettersom jeg fortsatt har noen tegelsteiner liggende på vent så ble det en ny liten kant her og, ved trappa mot den andre blå porten i kjøkkenhagen.

Her sto det gressløk fra før av, regner med at det forsetter slik og når jeg fått i mer jord. Har fra tidligere lært meg at man ikke kan dekke over løken og ikke tro at den kommer igjen..

Egentlig så var det vel den knøttelille gangen ved siste kassen som skulle støpes, den og kantene under kassen. I samme sleng fyllet jeg i  den lille støpte potta så det ble et ekstra ‘trinn’, har jo irritert meg over denne i mange år. Her vil inget vokse etter at kassene av plank kom på plass.

Litt fikkel her, litt fikkel der, så har enda en feriedag i hagen gått forbi.. tok like så godt å fyllet opp potta på andre siden og.

Ingen kommentarer: