søndag 16. august 2015

Ikke bare gøy

Her må noen vært fremme, både en og fler ganger, for å få seg et skikkelig måltid ser det ut til. Ja, misstenker de attans brune ekle sakene jeg helst ikke nevner ved navn, men jeg pleier jo rekke komme til unsettning før det gått så her langt..

Men Clematisene kan jeg kanskje ikke skylle på de samme. Det er vel heller denne fryktede vissnesyken som slått til, eller? Det kan jo være disse udyren og da.. Det pussige er vel at jeg ikke finner dem på mine runder om kvelden. Noen få hver kveld bare. Nesten så jeg ønsker det vore noen til så jeg fikk tatt dem, jeg vet jo at de er der!

Men det er ute, inne vil jeg ikke ha kryp. I dag fant jeg denne for eks på stuevinduets innside, hva det enn er så åkte den ut, frem med feiebrett altså. (Den så litt guloransje ut på vingene når den fløy av gårde..)

Ingen kommentarer: