lørdag 30. mai 2015

Brr... jeg fryser


I går kveld føltes det løftesrikt når jeg kom hjem fra jobb. Sola sken og hagen fristet. Med meg hadde jeg en potte med Marianøkleblom (Gullviva) som jeg fått fra en arbeidskollega. Denne har mer røde farger enn gule, en nydelig liten skjønnhet.

Men hvor?? Den fikk en plass i staudetrappa. Der hvor det ser så tomt ut (bare det at jeg mener å huske at jeg noterte meg at det ikke var tomt her...) 


Men nå ser bildene ikke særlig solige ut lenger. Jeg ble ute for lenge for bilder i går. Idag har det atter bøttet ned regn og det er kaldt og surt, så vel hjemme ble bildene mørke..

1 kommentar:

Marit sa...

Jeg fyrte i ovnen i hele går... Det er deprimerende at det snart er juni uten noe varme å snakke om. Den røde primulaen har jeg også fått byttet til meg. De er så fine! Håper dine notater stemmer, og at det ikke kommer opp noen flere planter der ;))

God søndag!