onsdag 13. august 2014

I vente..

Jeg venter på høsten, eller rettere sagt, jeg synes det føles som høst! Jeg skjønner bare ikke at det ikke en gang er halvveis i august enda, det er jo sommer fortsatt, føles bare ikke slik akkurat nå..

Men ja, ja, jobber jo mine lange dager like vel. Noen timer ute blir det vel.. som i morges, ventet på at sjåføren skulle bli klar, hentet kameraen og tok et bilde av dagliljen Grape Velvet men neimen om jeg klarer finne tilbake til noe notat som forteller hva for to dagliljer jeg satte her til høyre om den!

Finner vel ut av det en gang og..

.. men tydelig lurte jeg på det samme i fjor…navneløs..

4 kommentarer:

Lykkelig i hagen sa...

Så nydelige farger på disse dagliljene! Enig i at det plutselig ble høst! Kanskje også litt fordi det meste er ferdigblomstret, i hvertfall hos meg. Så at oktoberbergknappen har begynt å rødme allerede. Men høsten har jo også din sjarm! God august videre til deg!
Hilsen Anne-Kristin

Haukaas lille hjem sa...

Dagliljer er vakre og disse hadde veldig fine farger. Selv har jeg en enslig daglilje stående under verandatrappen som enda står i knopp. Det er ikke jeg som har plantet den selv så jeg er spent på hvilken farge den får. Bare en liten ting, teksten på siden din er litt vanskelig å lese.

Merja sa...

Fina Dagliljor! Mina har blommat dåligt i år. Kanske står de för mörkt...
Ha det gott!

Turid sa...

Grape velvet er jo helt nydelig. Sukk, jeg som trodde dagliljemanien var over, men nå kjenner jeg at den ikke er det.
Har mange navnløse dagliljer, de er like høyt elsket for det ;)