onsdag 31. juli 2013

Iblandt lurer jeg virkelig

Jeg lurer litt på meg selv. Plante en ferskenfarget Austinrose samme sted som jeg fra før av har ferskenfarget liljer.. Er det så smart? Burde det kanskje ikke ha vært litt mer kontrast? Men jeg synes nok det ser ganske tøfft ut, overraskende på en måte. Fersken forresten, kanskje jeg burde kalle det oransje?

Nå har jeg mistet litt oversikten igjen på hva står hvor men jeg mener dette er Ambridge rose. (Rosen er forran New Dawn, som igjen har overlevd vinteren etter å ha fryst helt ned..)

4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei Mia:)
En flott kombinasjon syns jeg...ton i ton farger er nydelig:)..og den Austin rosen er notert,har faktisk ikke sett den i utsalgene jeg går.
Ha fin kveld:)

Underberget sa...

Jeg synes dette var en nydelig kombinasjon! Kan evt ha noe hvitt/creme i mellom så kommer dem kanskje bedre til sin rett. Og som Inger Marie sier så er ton i ton nydelig!

Villrose sa...

Jeg synes det er veldig lekkert med ulike planter i samme fargetoner...
Aprikos, kan vi si ;-)

Cika sa...

Så vackra rosor och liljor! Så fina färgkombinationer!
/Cika