lørdag 3. november 2012

Kanskje var det bedre med litt snø..

Nå har det regnet noe rent utrolig de siste to dager. Ikke er det særlig gøyalt det heller. Man kunne jo tenkt seg at denne helgen ellers hadde kunnet tilby noen timer i hagen.. Akkurat idag fristet det ikke til stort mer en en rask tur med kamera.. Under gjerdet ved Lunden står vannet höyt. Her burde man sikkert drenere på en eller annen måte, skjønner bare ikke helt hvordan.. Godt at det er så pass sjelden vannet står så høyt for i hvert fall plommetre liker ikke dette..

Ser det ikke innbydendes ut? Hagen kl 16, første lørdag i november.. Tenk at det alle rede er blitt så mørkt..

Egentlig hadde jeg tenkt meg ut for å fota pæretre som jeg beskuret sist dag det ble noen timer i hagen. Nå ser det ikke ut som det er noen greiner igjen i det hele tatt. Tror nok ikke det er fullt så illa. Grå lav (mose) lyser upp konturene..

Skal vel innrømme at jeg ikke helt ser meg selv utføre store innsatsen i hagen denne helgen heller…

7 kommentarer:

stallnilsen sa...

Ikke noe særlig og gjøre hage arbeid i slikt grisevær, da er det bedre og gjøre inne ting ;)
Vi har hatt et nydelig vær med +7 g og sneen er nesten borte, like ikke det.

Ha ei fin helg,

hilsen Lisbeth ;)

Anonym sa...

Ja, nå er det nok regn! Jeg, jentungen og valpen var nede og så på Verkenselva (som kommer fra Konnerud) i ettermiddag, og nå er den H U G E og skikkelig ekkel. Jeg liker ikke slike vannmasser :O(

UnaCita

Bjørkvold besøkshage sa...

Her hos oss er det fortsatt litt vinter i dag, men forferdelig klinete, så jeg er helt enig i at det like greit kan bli ordentlig vinter.

Får trøste seg med at det er ekstra godt å komme inn igjen når man har vært en tur ute.

Brita

Vivishagerom sa...

Du har det samme været, som jeg har her! I dag har tåka ligger lavt og regnet har pøst ned i bøtter og spann!
Skulle ønske det ble kaldt igjen snart, slik at snøen kunne komme!

Ønsker deg en fortsatt fin helg! Klem

Suss o Kai sa...

Jo snö är nog bättre än allt vatten :) Kram Suss

krepsemor sa...

Jeg er faktisk enig i at det er bedre med snø, enn regn, i alle fall når det kommer så mye at det står vann i hagen! Det kan jo ikke være bra for hverken planter eller tre! Jeg håper det gir seg snart! Vi er så heldige å ha flott høstvær, litt kaldt kanskje bare!
Ønsker deg en fin søndag!

Et nytt landsbyliv sa...

Det er opphold her i dag - og det var godt! Men det blir fint med snø - blir så mye lysere da.

Ha en fin søndag!