tirsdag 16. oktober 2012

Med to ormedruer her blir det vel fullt til høsten..

Ja, ja, eller det var i varje fall hva jeg trodde i begynnelsen av sommeren når jeg plantet den andre av de to.

Men nå, i midten av oktober, kan jeg jo bare konstatere at det ikke ble noe av de drømmene. Her står Actaea simplex. ‘White Pearl’ med sin eneste lille stengel og ser ikke ut å ha planer om å rekke blomstre i det hele tatt. Ja nå som det har kommet snø en dag kan jeg vel like så godt gi opp blomstringen i år. Håper nå innerlig de vil overleve vinteren og vokse seg mye kraftigere til neste år, og by meg på blomster.

Actaea simplex. ‘Brunette’

P.S., er det noen fler her ute som har opplevt seriøse trubbel med PC,n etter nedlasting av McAfee? Takk for supert tilbud fra Dnb Nor, men noe har helt enkelt gått helt over styr etter jeg lastet ner programmet… irriterandes!

Ingen kommentarer: