søndag 5. juni 2011

Når hekken er for bred..

Når hekken er for bred da må den klippes, i hvert fall hos meg, for her kan den ikke bli så stor. Jeg har satt brudespirea som hekk rundt mine beplantninger på forsiden. Den vokser voldsomt og trenges å klippes i stort sett hele sommeren skall den holde seg på plass.

Jeg startet med en busk og stakk ner pinnene jeg klippte vekk, med litt tålmodighet kan man til slutt få ganske mange meter hekk .. Men som sagt, den må klippes..

Først igang ble det hele like så godt hele hagen, slik den ser ut i all sin litenhet i begynnelsen av juni.

7 kommentarer:

nina sa...

så lekkert! :-)

Marit sa...

Så fin hage du har! Utrolig mye du har fått plass til der :-)

November- symra sa...

Den hagen din er bare så nydelig. Er blitt veldig grønn og frodig ser jeg.

Snäckskalsdalen. sa...

Hej!
Jag kallar det också fortfarande för Svenska flaggans dag. Det går inte att få till en nationaldag i Sverige så där utan vidare....
Förresten så har du en så vacker trädgård så man nästan smäller av...den är så frodig och grön och underbar!
Agneta kram

line sa...

Nydelig hage du har :)

... sa...

Så vakkert og frodig det er i hagen din, og ikke minst velstelt!!
Takk for en flott rundtur i hagen din :)

Mari Anne sa...

Brudespirea som klippet hekk? det hadde jeg ikke kommet på. Da blomstrer den vel ikke går jeg utfra?