fredag 29. april 2011

Små solskinnshistorier..

GullkorgPåsklilja

Akkurat nå, i begynnelsen av forsommeren, liker jeg så godt alle de gule blomstene, som små soler er dem rundt om i hagen… Faktisk er solen så god at jeg tror jeg satser på at mine potter med grass kan stå ute i natt, eller kanskje ikke like vel.. Tenk om de fryser! Skrekk og gru.. Så her års er det bestandig så fristende å ta ut sommeren på forskudd.. Vente, vente.. det er jo ikke mai enda, alt for tidlig, men det føles jo så varmt.. Blir vel til å ta dem inn igjen da..

1 kommentar:

krepsemor sa...

Her var det frost i natt, og til og med i mai kan det være litt utrygt! Selv om det er varmt og fint om dagen, så er det nok best å ta de inn, ja!
Nydelige gule blomster! Jeg må også ha noe gult som blomstrer denne tiden på våren!