onsdag 8. september 2010

Det skjer iblant, at jeg leker..

photoscape

Ble bare så glad av å se nye roser som kommet med blomst ute i rosenhagen, lurer på om ikke den ene her faktisk er min savnede Abraham Darby? Kan det stemme? Men jeg innbillet meg han var mer buskete, denne er mer som en stilkrose..

Kanskje jeg skal vente litt til og se hva mer som kommer..

Som dene lille rose, pen om ei så stor i verden..

 

Stor er  dog denne buskrose under epletre blitt, og det kommer til stadighet nye knopper. Denne liker jeg så bestemt!

Og så denne klattrerose i Lunden, lik alle andre her, vender den sine blomster ut mot naboen…etter at jeg beskar syrinhekken er det lyseste retningen, utover og oppover..

4 kommentarer:

josimo sa...

Du har ikke plantet et Peace rose?
ikke den gule,men den som som er gylden.Meg og navn.....mener den heter Chicago.

Ønsker deg en fiin dag

Stephanie sa...

To me, they are all so delightful! Love the colours. I can only dream of such sweet roses to appear in my garden ;-)

Gudrun sa...

Fina rosor har du. :)
Önskar dig en fin dag.

Laila -Karin sa...

Nydelige roser.
Håpewr de kan glede lenge enda.
Klem