lørdag 5. desember 2009

Jeg bare må…

DSC00002

… vise hvilket underbart vær vi har om dagen. Nå skal det vel være håp for en riktig hvit jul :)

DSC00004 DSC00005

I just have to admit, that my wishes for a white Christmas seems to come true :)

DSC00006DSC00003

Jeg må bare erkjenne at jeg var på julebord (firmafest..) igår, og formen idag er der etter..jeg klarte altså at først legge ut dette inlegg på Hemmaliv, fort prestert når hodet går i lavgir.. Får forsøke rette det opp hellre en slette ..

Fortsatt god advent folkens!!


 

 

 



Så har jeg fått en hyggelig award av Krepsemor. Hun har en flott blogg om sin hage og andre små tanker fra livet, en av de blogger jeg følget med på lenge. Denne gang har jeg lyst til å gi awarden videre til noen av alle de flotte, norske hageblogger som jeg har følget gjennom hele sommmeren, dere har gitt meg så mye inspirasjon, tilbakemeldinger og hjelp: Maritas Hage, Kathrinehagen, Drømmehagen, Margrethes hus og hage, Hannas Hage, Helt på jordet, Hagen i skogskanten, hm, denne listen kunne ha blitt hur lang som helst! så nå må jeg nokk gi meg… Hagen er kanskje ikke akkurat det som har topp prioritet nå i disse adventstider, men jeg håper dere vil ta emot denne lille utmerkelsen likevel :)

11 kommentarer:

Asbjørg sa...

Jøss,ja dere har mye snø,ikke vanskelig å finne julestemningen da!
God helg!

mitt gröna hjärta sa...

oj, har ni så mycket snö!!!
Tror inte att det blir någon vit jul här i år... heller...
Här regnar och blåser det mest!
Ha en skön advent
Kram Jenny

Maria Berg sa...

Säger som mitt görna hjärta, jisse med snö!!!

Vackert med kallt skönt att få varma sig lite med firmafest och så alla dina Hoyer och framför allt utmärklesen du fick, grattis. MB

Kathrine sa...

Så koselig, Mia:))) Setter stor pris på denne fra deg:)
Sjøl har jeg ikke fått blogget så mye hageting denne høsten/vinteren. Mye annet har tatt tid, og noe sykdom nå denne uka som jeg ikke hadde forutsett. Men sånn er det å ha barn.
Må si at du virkelig har en hageblogg jeg setter kjempestor pris på, Mia! Her kommer alltid fakta, spørsmål og overraskelser, samt godbiter. TOPP!!

Og en ting er sikkert, vi blogges:)) Ikke sant?

Klem fra meg i Midt-Norge:))

Kathrine

Troen og Haapet sa...

Flotte bilder! Ja, det er vakkert med nysnø!
Vi gikk tur i skogen i går. Vi voksne på beina og barna på ski..og det var en trolsk og herlig liten stund!
Ønsker deg en flott 2. søndag i advent..og håper formen er bedre;))
Klem

Stephanie sa...

White Christmas! Yes! I want to make the same wish ;-) Your topiary so cute, the snow on top is like a hat he he... Did you go out to play snow ball? Oh, must well build a snow man. I can only dream of such wonderful snow here. Enjoy!

Marita sa...

Åh, tusen takk, Mia! Så hyggelig. Jeg har lært utrolig mye av deg også og leser bloggen din gjennom bloglines hver gang den oppdateres! Vi skulle absolutt ha truffet hverandre vi to.

gittan sa...

Du undrade över busken på min bild. En Pieris japonica eller Japansk buskrosling på svenska. Blommar så vakcert på våren och bladutspringet är ännu vackrare! Snö är förvisso fint och ni har ju verkligen fått rejält av den vaarn. Jag hoppas vi får en grön jul, vinter och snö är inget för mig. Ha det gott / gittan

Vicky sa...

Vad härligt mycket snö du har fått. Jag håller tummarna att det ligger kvar till jul. Här har all den fina frosten regnat bort nu.

Anonym sa...

Mia, when are you going to send me some snow over here haha. all we are getting is freak weather.

Margrethes hus og hage sa...

Herlighet for et snøvær du har hatt! Vi har ikke hatt så særlig mye, og jeg er nesten glad for det...

Tuussen takk for awarden, den ble jeg glad for :)

Ønsker deg en deilig desember videre :) Hilsen Margrethe