mandag 2. november 2009

Vinterens første snø…

3 1 2 Nu er jeg ikke blant dem som er mest i gir på morgenen så derfor åpnet jeg helt enkelt ytterdøren imorges for å ta disse.. Men snø er det, ikke så mye men nokk for å farge hagen hvit. Nede i byen regnet det, hva er best egentlig, regnet eller slapset i høyden ?

Woke up this morning and trough my tired eyes I noticed there were snow outside. Me, being lazy and tired in the mornings, simply opened up my front door to take this shots.. Not that much but enough snow to colour my garden white.. Downtown it was raining, wonder what’s most pleasant, the rain or snow ?

14 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Vi må vel regne med at snøen kommer nå. På Lillehammer i dag har det sluddet og det er vått og ekkelt over alt. Jeg syns det er bedre med skikkelig snø, når det skal være vinteren.
Ha en flott uke.

Asbjørg sa...

Brrr..,det så kaldt ut,men det er vel hva de fleste har i vente.I Trondheim har vi det mildt og tørt nå,håper det varer en stund enda!

Bea sa...

Brrr...det ser kallt ut! Men, skojigt att fota den första snön i alla fall :)
Jag ser att du har en Tuja i en spann, klarar den vintern i den, eller täcker du in spannen med isoleringsmaterial?
Jag har nämligen två Buxbom i liknande kärl, valde dock att gräva ner dom i vinter, men vi får se tillvåren hur det går!
Trevlig kväll!/Bea

josimo sa...

Så hyggelig at du var innom siden min.
Smykkesiden min finner du rett under profilen min på bloggen.

Lager mest på forespørsel ,bør kansje bli flinkere til å ta bilder av det jeg lager før jeg sender det fra meg

God kveld til deg fra meg

Anonym sa...

Nice Mia, it finally stopped raining here today and the sun came out :D hope we get another day before more Arctic winds blow south from..... well from your direction lol

... sa...

Så koselige bilder av årets første snø :) men det så ganske kaldt ut da!
Her øser det ned, og det skal det visst gjøre hele uka, så jeg må nok vente litt til på snø her.

Torill sa...

Åååå, det er no fint med den første snøen likevel !!

Stephanie sa...

Ohh those snow! Your topiary is now looking like like a ball (snow ball). Nonetheless, I hope you would still love autumn/winter as much as spring.

orchis sa...

Brrr... ser surt og kaldt ut. Er ikke glad i snø. Synes det er unødvendig nedfrysning av vann...:)
Ha en flott uke.

Thusnelda sa...

Snøen kan du få lov å ha, sjølv om alt blir lysere. Vi har hatt SÅ FINT VÆR i heile Oktober og no forsetter det i November, det tar eg til takke med glede (det hadde regna i to mnd. førut) Ha ein fin dag.

Unknown sa...

Nej lurad skall du inte känna dig!:-)Jag är så snäll så jag lurar ingen:-))))Tolkning är tolkning!Så är det :-)Den gröna bilden har du rätt i att du sett förut för den finns i albumet "experimentverkstaden/lekstugan" men de andra två har inte varit utlagda förut.
Har ni fått snö? Va mysigt det ser ut!!Det lyser upp så fint, men smälter kanske snabbt igen och blir till slask? Synd.Jag är ingen älskare av snö, annat än när det är ordentligt kallt så den ligger kvar och med hög klar luft och helst sol.Vilka pretationer man har va?!Hihi.Nej, här nere i Skåne är det gråa vintrar och mycket slask.Speciellt vid kusten där vi bor nu.Ha det gott!/Karin

Maria Berg sa...

Snö redan, ja det är ju faktist november och hösten alla färger på träden blåser av snart inget kvar, MB

Kathrine sa...

Bedre med skikkelig snø når det skal være vinter:) Her i Midt-Norge stormer det godt og det er mildt ute. Men sol i morgen:))

Gudrun sa...

Hej!
Så nu är det dags för kyla, usch, fast visst är det vackert med vinter.
Ser att du skapar bollar på din tuja, jag har satt belysning i mina tre bollar, det blev rätt mysigt.
Ha det gott.