torsdag 12. november 2009

Fint, enkelt, grønnt hjerte i slutet av høsten

DSC00114

På veggen utenfor min dør henger det et grønnt hjerte laget av blåbærsris.  Det enkleste er ofte det vakreste, synes jeg. Dette hjertet har jeg kjøpt i en liten koselig lanthandel.

Outside my front door I have a small heart med from blueberry. Simple and plain, I like them best that way.

If you visit Jenny you can  win an other heart, shown below, or just enjoy her lovely Garden photos. Her blog ‘I mitt gröna hjärta’ is one of my favourites !

 

Her er et annet hjerte, dette fant jeg hos ‘I mitt gröna hjärta’, en av alle mine absolutte favoritter.

Akkurat nå lodder Jenny ut kit til sina herlige hjerten, så hvis du vil være med har du sjansen frem til den 22 november.

Det eneste hun ber oss om å gjøre er å komme med et litet adventstips, og dem har vi jo godt om, ikke sant :)

 

11 kommentarer:

Troen og Haapet sa...

Takker så mye for tipset ang utplanting av svibler. Har aldri prøvd det, men nå skal jeg;)
Så enig med deg at det enkle er ofte det beste!
Kransene dine var skjønne!
Fortsatt fin kveld til deg..og du har en flott hage!

miss marple sa...

Vakkert-vakkert-vakkert!
Jammen skal jeg gå en tur på søndag og finne meg litt blåbær-ris!!
Tjingeling;-)

Margrethes hus og hage sa...

Så koselige hjerter :)

Ønsker deg en fin fredag. Hilsen Margrethe

Stephanie sa...

Good job Mias! You really followed well. This gives me idea for my Christmas deco too. TQ for showing the way.

Gudrun sa...

Så gulligt det var hjärtat. Härligt med grönskan.
Ha det gott.

Hilde sa...

Så skjønt hjerte du har fått til pynt, men er det ikke laget av tyttebærlyng? Spiller ikke så stor rolle, men blåbærene har jo mistet bladene nå - nydelig var det
Hilde

mitt gröna hjärta sa...

Vad gullig du är Mia, det värmer mitt hjärta! Har knappt haft tid att vara runt hos dig och de andra men jag ska bättra mig, ska bara vila upp mig lite först...
Ha en jätteskön helg, KRAM Jenny

Torill sa...

Hjertekransen var kjempefin ! God ide å ta med inn i juleførebuingane var det også. Ha ein fin kveld og god helg !!
Glad for at du jevnlig titter innom bloggen min !

Reginas Cottage sa...

Liebe Mia,
was für ein schönes Herz du gezaubert hast.Das Zinkherz mit dem rot karierten Band sieht ganz toll dazu aus.Dein Deutsch ist sehr gut,
würde mich freuen wenn du öfters in Deutsch kommentieren würdest.
Mail mich doch bitte mal an.
Have a nice weekend my friend,
hugs Regina

Hannes hage sa...

Du har så rett, det enkle er virkelig ofte det beste, og disse hjertene er nydelige!

Åsa! sa...

Vilket vackert hjärta Mia, enkelt är snyggt!