torsdag 14. mai 2009

Fy så läbbigt/ uff....

Jeg er bare nødt til å si det. Vi misstenkte sterkt at vi hadde mus i boden i våres da vi begynte å rydde etter vinterens opplagring. Fant nemlig oppspiste solsikkefrø/ solrosfrö rundt omkring. Mannen min var sjapp til å slenge all gammel fågelmat og så trodde vi problemet var løst. Har jo ikke sett snurten av noen mus siden dess, i mars... Tils ikveld da. Jeg skulle bare så i en liten flekk i plen med gressfrø. Jammen er det vekt og bevegelse i en halvliterpakking med fjorårets gressfrø!!! (Glem at jeg rakk å ta bilde, låner fra nettet....) Nå får mannen en jobb, skal jeg si. Men, jeg fikk sådd i hvert fall, håper det var frø og ikke kun skall og muselort.

3 kommentarer:

miss marple sa...

iiiiik!! så ekkelt....

Gro sa...

Ja, selvom vi har med kamera nesten hele tiden, nå om dagen, så tror jeg at jeg hadde vært for paralysert til å finne frem kameraet av lommen... Jeg ønsker deg en god 17.mai, Mia! - kanskje vi sees i byen? Se etter sjøspeideren - der går eldstejenta, vet du! Klem fra Gro.

Anonym sa...

Mus i boden ja. Det har jeg også hver høst. Lykke til med jakten!
Ha en fin 17. mai.
Klem fra meg