torsdag, mai 14, 2009

Fy så läbbigt/ uff....

Jeg er bare nødt til å si det. Vi misstenkte sterkt at vi hadde mus i boden i våres da vi begynte å rydde etter vinterens opplagring. Fant nemlig oppspiste solsikkefrø/ solrosfrö rundt omkring. Mannen min var sjapp til å slenge all gammel fågelmat og så trodde vi problemet var løst. Har jo ikke sett snurten av noen mus siden dess, i mars... Tils ikveld da. Jeg skulle bare så i en liten flekk i plen med gressfrø. Jammen er det vekt og bevegelse i en halvliterpakking med fjorårets gressfrø!!! (Glem at jeg rakk å ta bilde, låner fra nettet....) Nå får mannen en jobb, skal jeg si. Men, jeg fikk sådd i hvert fall, håper det var frø og ikke kun skall og muselort.

3 kommentarer:

miss marple sa...

iiiiik!! så ekkelt....

the creme house sa...

Ja, selvom vi har med kamera nesten hele tiden, nå om dagen, så tror jeg at jeg hadde vært for paralysert til å finne frem kameraet av lommen... Jeg ønsker deg en god 17.mai, Mia! - kanskje vi sees i byen? Se etter sjøspeideren - der går eldstejenta, vet du! Klem fra Gro.

Anonym sa...

Mus i boden ja. Det har jeg også hver høst. Lykke til med jakten!
Ha en fin 17. mai.
Klem fra meg